Rozloučení

26.09.2021 21:24

Vážení pánové,

nemohu po devíti letech jen tak přijít do kabiny a všem říct, tak já končím. Po těch devíti letech si zasloužíte vědět, proč jsem se tak rozhodl. Prožili jsme spolu obrovské množství času. Zažili nádherné momenty a vidět vás borci, jak mě rostete před očima a jak se zlepšujete a jak vás to baví, byla pro mě ta největší odměna za můj čas, který jsem tomu věnoval. Takže proč­.

  1. Politika. Obrovské dohady před soutěží v rámci vedení AFK, zda vůbec mohu trénovat SD, byla pro mě celkem ponižující, nicméně jsem s vámi chtěl pokračovat, strašně pro mě znamenáte, tak jsem to přešel. Moje chyba. Bez důvěry nelze toto dělat. Tak bylo i se mnou zacházeno a výstup mého kolegy, kdy v kabině před vámi při hodnocení zápasu se ke mně choval  hnusně jak ke svému podřízenému, je pro mě neakceptovatelné. Devět let jsem trénoval pro radost. Tohle radost není. Dva kohouti nemůžou působit na jednom smetišti. Nesmírně si cením, že většina z vás toto odsoudila. Za to moc děkuji a jenom to svědčí o vašem dospívání a je úžasné, jak toto vnímáte. I reakce některých rodičů byla neuvěřitelná a strašně mě potěšilo, že to doma řešíte.
  2. Zranění kolena. Není to dobré a ve svém věku to potřebuji doléčit. Lítání o berlích na hřišti kolenu úplně neprospívá, jednou týdně možná ne však čtyřikrát. S tím souvisí i bod 3.
  3. Obrovská flustrace z toho, že letím ze Žďáru, dobelhám se o berlích a na trénik přijde 9 lidí. Přístup některých je katastrofální. Tohle není radost. A právě přístup těchto chlapců má za následek to, že ti co fotbal myslí vážně, jsou každý víkend utavení, a s tím souvisí velké množství zranění. Chlapi tomuto nemůžu asistovat. Když jsem viděl v sobotu po zápase MD Bučise, který byl na kapačky, je cesta do pekel. Vedení se mělo spíš zajímat o to, aby přivedli nejaké posily ročníků 2004-03 a ne kdo to bude trénovat. Jste výborní fotbalisté a jsem na 100% přesvědčený, že pokud by jsme hráli KP MD podle ročníků, tak budeme kralovat. Jsme v Jihomoravském kraji, když pominu výběrové týmy, jedni z nejlepších. Bohužel posily nedorazily. Jsem hodně flustrovaný z toho, že v uvozovkách moji chlapci, kterých jsem do dorosteneckého věku přivedl 18 jsou dnes nezkutečně přetěžováni a musí hrát v postatě proti chlapům. Znovu se ptám, kde jsou ostatní ročníky.
  4. Pánové, závěrem vám chci všem strašně poděkovat. Život posledních devět let byla pro mě radost. Stávají se z vás chlapi. Jste užasní a doufám, že jste byli i se mnou v pohodě. Ani nevíte, jak mě to mrzí. Včera jsem na vás byl hodně nepříjemný, ale věřte mi, nespal jsem celou noc a hodně přemýšlel. Vy za tuto situaci vlastně nemůžete. Jste přetěžovaní a fotbal, kdybych byl ve vaší situaci, by mě taky asi tolik nebavil. Takže se omlouvám.

Děkuji všem, kteří mě celou tu dobu pomáhali. Úžasný Franta Navrátil, za krásného, slunečného počasí jsme dnes odehráli…Luba Drábek, Martin Pilný, skvělý trenér Libor Dřevěný (nesmíme nikdy zapomenout na 2x postup). Je potřeba si i přes všechno co lidsky není hezké říci, že bez Radima by v Tišnově nikdy nebylo to, co se vybuduvalo a za to veliký respekt.

Nechci uplně skončit, dohoda je, že jednou týdně přijdu na brankářský trénik. Nicméně si potřebuji odpočinout a jak se říká, nikdy neříkej nikdy, tak se třeba ještě potkáme. Třeba se někdo zamyslí…

Hlavně borci a to zdůrazňuji, nekončete s fotbalem a neodcházejte. AFK vás potřebuje. Pokud toto uděláte, tak moje práce byla zbytečná. Samozřejmě pokud to nebude Zbrojovka nebo Sparta…(Božská)

Bylo a je mi ctí Petr